فرماندار اشکذر در دومین جلسه شورای سلامت شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، دومین جلسه شورای سلامت شهرستان یکشنبه 24 خرداد، با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای شورای سلامت شهرستان در محل سالن کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه "محمد علی شاه حسینی"  فرماندار اشکذر ضمن تبریک فرارسیدن 24 خرداد رو حماسه سیاسی، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب مردم سالار اسلامی دانست. 

شاه حسینی در این نشست با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان خواستار نظارت بیشتر و هدفمند دستگاهای مرتبط با حوزه سلامت، بر واحد های صنفی شهرستان شد. وی با تأکید بر اینکه مردم نسبت به کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی اطمینان و اعتماد دارند، خاطرنشان کرد: حداقل انتظار مردم از مسئولین این است که در صدور مجوز واحدهای تولیدی و صنفی دقت لازم را داشته باشند.

فرماندار اشکذر از مسئولین خواست تا جهت صدور پروانه واحدهای صنعتی هماهنگی و تعامل لازم را با هم داشته باشند تا از لحاظ زیست محیطی مشکلی متوجه سلامت مردم نباشد.

بالاترین مقام اجرایی در شهرستان با اشاره به اینکه 70 درصد کشتار طیور و 45 درصد کشتار دام استان در شهرستان اشکذر انجام می شود، خواهان  حداکثر نظارت بر این واحدها و جلوگیری از کشتار سنتی دام و طیور در روستاها شد.