فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر به آغاز کار فعالیت اصناف و برداشتن محدودیت های رفت و آمد در شهرستان اشاره و گفت: خود مراقبتی حق و مسئولیتی همگانی محسوب می‌شود که افراد برای حفظ سلامت خود، خانواده و نزدیکان باید در شرایط موجود به آن توجه داشته باشند.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: در حال حاضر رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی ابزاری موثر برای کاهش شیوع ویروس کرونا است که باید با قاطعیت در شهرستان اجرا شود و بی توجهی به آن ممکن است گریبانمان را گرفته و مشکلات را دو چندان کند.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه همه نهادهای حاکمیتی، بخش های دولتی و خصوصی و آحاد مردم متحد شده اند تا با انسجام و همدلی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت کنند، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پایبند بودن اصناف شهرستان به رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه مردم به عدم تردد های غیر ضروری و رعایت اصول بهداشت فردی از جمله موارد مهمی است که باید توسط شهروندان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شود.

 

وی به نظارت مداوم از طریق مجامع امور صنفی و مراکز بهداشتی شهرستان بر عملکرد اصنافی که اجازه فعالیت دارند تاکید و خاطرنشان کرد: در راستای سلامت شهروندان هیچ گونه مماشاتی صورت نخواهد گرفت و با متخلفین و افرادی که از توصیه های مراکز نظارتی وتعهدات خود سرباز می زنند به شدت برخورد خواهد شد.