فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت مرکز درمانی شبانه‌روزی این شهرستان ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته از آمادگی جهت تعامل مناسب برای رفع مشکلات موجود خبر داد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " بابیان اینکه یکی از سیاست‌های اساسی دولت تدبیر و امید بحث سلامت و خود مراقبتی است افزود: در این حوزه با توجه به حجم بالای جمعیت درمانی شهرستان نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر هستیم.

 

وی با اشاره به اصل ارزشمند مردم محوری و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در فراهم کردن بستر مناسب برای رفاه و آرامش هم‌وطنان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

فرماندار اشکذر ساخت بیمارستان و مرکز درمانی شهرستان با کمک خیرین سلامت را یادآور شد و افزود: از آن‌ها می‌خواهیم تا در تکمیل و توسعه پروژه‌های عمرانی پیش‌قدم شوند.

 

این مقام مسئول بابیان این‌که زمین این مرکز نیز توسط خیرین اهدا گردیده است خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ‌بر 20 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیزات هزینه شده است و برای تکمیل آن به همین میزان سرمایه‌گذاری نیاز است.

 

شاه‌حسینی ابراز امیدواری کرد: با حمایت شورای اسلامی، شهرداری و خیرین سلامت شهرستان مشارکت در ساخت و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی به‌منظور کاستن از دغدغه‌های بیماران و خانواده‌های آن‌ها فراهم گردد.