فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد و بر انجام فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تآکید کرد.

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه دواطلبان به 4 روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره از انتخابات اقدام کنند؛ اظهار کرد: ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ،  ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان امکان پذیر است؛ وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود داوطلبان حتی‌المقدور بصورت غیرحضوری ثبت‌نام نمایند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا 26 اسفند ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا از ازدحام جمعیت در ستاد انتخابات شهرستان جلوگیری شود.

گفتنی است ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز و تا ساعت 18 روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ اسفندماه (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.