فرماندار اشکذر خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های ملی و مذهبی و مناسبت‌های آیینی ماه مبارک شعبان با حضور فرماندار، امام‌جمعه اشکذر و برخی از فعالین فرهنگی و مذهبی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در صحبت‌های خود بر لزوم سمت‌وسو دادن به فرهنگ عمومی شهر تأکید کرد و خواستار درایت، هدایت و نظارت مستمر بر برنامه‌های ملی و مذهبی در شهرستان از جانب متولیان امر شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" به فضیلت و اهمیت معنوی ماه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: دقت کنیم برگزاری جشن‌های ماه مبارک شعبان و ولادت باسعادت امام زمان علیه‌السلام با رعایت موازین و شئون اسلامی همراه باشد.

 

وی در ادامه از فراهم بودن فضای مناسب برای برگزاری مطلوب‌تر اعیاد شعبان خبر داد و اظهار داشت: سعی کنیم در تمامی مناسبت‌ها به نقش مردم توجه کافی شود و مردم در تمامی صحنه‌ها حضورداشته باشند تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اعیاد فرخنده باشیم.

 

امام‌جمعه اشکذر نیز با تقدیر از همت بالای مردم در برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی گفت: رعایت قوانین و هنجارهای شرعی و قانونی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در اولویت باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "طالبیان " حفظ و گسترش شعار دینی را وظیفه همگان دانست و افزود: دقت شود در مراسم و مناسبت‌ها موجب آزار دیگران نشویم.

 

در پایان مسئولین هیئت‌های فرهنگی نیز ضمن تقدیر در برگزاری این جلسه در خصوص نحوه برگزاری اعیاد ماه مبارک شعبان بحث و تبادل‌نظر کردند.