به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، در نشستي با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري و  فرماندار اشكذر مسائل و مشكلات اين شهرستان بررسي شد.

"سعيد عبداللهي" اظهار داشت: يكي از اساسي ترين و مهمترين نيازهاي اين شهرستان وحدت و پرهيز از اختلاف است.

مديركل سياسي و انتخابات استانداري تصريح كرد: مردم اين شهرستان به جاي توجه به مشتركات موجود و تقويت آنها به سمت اختلافات پيش رفته اند كه انتظار داريم با نقش آفريني نخبگان و دلسوزان منطقه، شهرستان اشكذر به سمت و سوي توسعه و پيشرفت حركت كند.

اين مقام مسئول خواستار نقش آفريني موثر و پررنگ شوراي فرهنگي عمومي  در شهرستان شد و تاكيد كرد: بسياري از كمبودهاي فرهنگي و اجتماعي با برنامه ريزي هاي كلان توسط اين شورا مرتفع خواهد شد.

وي در ادامه دغدغه هاي زيست محيطي مردم اين منطقه را به حق توصيف كرد و گفت: داشتن آب و هواي سالم حق مردم است و كساني كه اين حق مردم را ضايع مي كنند بايد پاسخگو باشند.

اين مقام مسئول در پايان با اشاره به سياست هاي دولت تدبير و اميد خواستار آگاهي بخشي عمومي به اين سياست هاي توسط اصحاب رسانه شد.

در ابتداي اين نشست فرماندار اشكذر با تشريح وضعيت و جايگاه شهرستان در استان اظهار داشت: عليرغم پتانسيل هاي بالاي شهرستان، متاسفانه به دليل اختلافات محلي شهرستان  جايگاه اصلي خود را از دست داده است.

"محمدعلي شاه حسيني" با انتقاد از عدم نقش آفريني شركت ملي فولاد آلياژي در شهرستان تصريح كرد: مردم منطقه به دفعات مراتب گلايه خود از وضعيت و نقش اين شركت در شهرستان را اعلام كرده اند.

فرماندار اشكذر در ادامه به آلودگي زيست محيطي شهرستان اشاره و تصريح كرد: عليرغم مخالفت شهرستان با هرگونه واگذاري زمين به صنايع آلاينده متاسفانه تصميمات ديگري در استان اخذ مي شود.

اين مقام مسئول از عزم جدي و راسخ مديريت عالي شهرستان در راستاي جلوگيري از استقرار هر گونه واحد آلاينده خبر داد.