به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "حجت الاسلام و المسلمين طالبيان" در نشست تجليل از جوانان برگزيده اين شهرستان تصريح كرد: اين نشست يكي از بهترين و غني ترين نشست ها طي چند سال اخير بوده است.

اما جمعه اشكذر وجود نخبگان جوان در اين شهرستان را نشان از مستعد بودن منطقه در ابعاد مختلف عنوان كرد و گفت: كسب موفقيت هاي علمي، ورزشي، هنري و ... توسط جوانان را ارج مي نهيم و انتظار داريم با حمايت مسئولين اين موفقيت ها تداوم يابد.

وي انتقاد جوانان از غفلت مسئولين در سالهاي گذشته در راستاي رسيدگي به خواسته هاي آنان را  بجا و بحق توصيف كرد و گفت: در موارد متعددي در چند سال اخير مشاهد شده است كه به جاي رفع موانع پيش روي جوانان مانع تراشي صورت گرفته است.

"محمدعلي شاه حسيني" نيز در ابتداي اين نشست اظهار داشت: اصلي ترين عامل توسعه در هر جامعه اي نخبگان و صاحبان خرد جمعي هستند.

فرماندار اشكذر افزود: انتظار داريم جوانان برگزيده و نخبگان در اين شهرستان نقش آفريني كنند.

شاه حسيني با بيان چالش هاي اساسي شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر وحدت، همگرايي و صميميت مهمترين و اصلي ترين نياز شهرستان است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان تصريح كرد: كساني كه بر طبل دوگانگي مي كوبند بيشترين لطمه را به شهرستان وارد كرده اند.

اين مقام مسئول اظهار اميدواري كرد با مشاركت جوانان برگزيده ، نخبگان و افراد صاحب نظر شهرستان در مسير عقلانيت، اتحاد و پيشرفت قرار گيرد.

در ادامه اين نشست جوانان برگزيده مسائل و مشكلات خود را مطرح كردند.

لزوم حمايت مادي و معنوي از ورزشكاران، رفع موانع جوانان، استفاده از انديشه برگزيدگان علمي و برگزاري نشست هاي متوالي با جوانان از مهمترين موارد مطرح شده توسط برگزيدگان در اين نشست بود.

در پايان اين نشست از جوانان برگزيده در  زمینه هاي علمي، فرهنگي، ورزشي، اجتماعي، كارمندي و ... تجليل شد.