در شب میلاد کریم اهل‌بیت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در شب میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و در دومین جشن خداپسندانه گل‌ریزان به‌منظور کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد، دستان آسمانی گل‌ریزانی به‌یادماندنی را در شهرستان اشکذر رقم زدند.

 

در این آیین که با حضور فرماندار اشکذر، معاون قضایی دادگستری استان، مدیرکل زندان‌های استان، اعضای ستاد دیه و جمع کثیری از مردم و خیرین شهرستان در پارک بزرگ شهر اشکذر برگزار شد معاون قضایی دادگستری استان جشن گل‌ریزان را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و زمینه‌ساز تحکیم بسترهای مشارکت همگانی در جامعه برشمرد.

 

"احمد بهمنی " بابیان این‌که ۵ نفر از محکومین مالی در زندان از شهرستان اشکذر می‌باشند که برای آزادی آن‌ها به دو میلیارد ریال نیاز است افزود: عدم حضور سرپرست خانواده که عمدتاً بدون هیچ زمینه‌ای از جرم در زندان هستند مشکلاتی را در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری ممکن است ایجاد کند.

 

در این مراسم که با استقبال کم‌نظیر مردم همراه بود و تا پاسی از شب نیز ادامه داشت بالغ‌بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال برای کمک به آزادی این زندانیان جمع‌آوری و تحویل نماینده ستاد دیه استان شد.

 

اجرای گروه سرود و تجلیل از محمدکاظم دهقانی گزارشگر توانمند اشکذری واحد خبر، سید جلال دهقانی کارکردان فیلم دلبری و محمدکاظم دهقانی تهیه‌کننده فیلم به‌شرط خاص پایان‌بخش این مراسم بود.