فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی " روز سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین رویداد دهه‌های اخیر شکل‌گیری انقلاب اسلامی است گفت: به همین دلیل باید در نظر داشته باشیم که برنامه‌های این روزها می‌بایست متناسب و درشان ایام پیروزی انقلاب باشد.

 

فرماندار اشکذر ایام‌الله دهه فجر را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر مهم‌ترین سرمایه انقلاب که همانا پشتوانه مردمی است عنوان کرد و تصریح نمود: در این روزها باید ضمن تبیین دستاوردهای دولت برای مردم، نسل سوم انقلاب را با انقلاب و اتفاقاتی که در این ایام افتاده آشنا کرد.

 

شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها در این ایام باید به وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان کمک نماید افزود: چهره شهرستان باید در این ایام بیانگر یاد و خاطره ایام‌الله دهه فجر باشد و در اجرای برنامه‌ها باید تنوع، خلاقیت و استفاده از زبان هنر مدنظر قرار گیرد.

 

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در صحبت‌های خود بابیان اینکه هر کشور و ملتی برنامه‌های خاصی را برای استقلال خود دارد افزود: در ایران بزرگ‌ترین رویداد تاریخی و سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی است که با شکل خاص و منحصربه‌فردی برگزار می‌شود.

 

"سعید زارع "برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در کشور ایران را مردمی عنوان کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه و خودخواسته مردم هرساله برگزار می‌شود.

 

وی ضمن بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر، دهه ذکر و یادآوری است خاطرنشان کرد: دهه فجر باید باهمت و همدلی تمام دستگاه‌ها فراگیر شود به‌طوری‌که خانواده‌ها هم وارد میدان شوند.