فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم به‌منظور تسریع در اجرای قانون کاداس با حضور فرماندار اشکذر و رئیس دادگستری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این نشست یکی از دغدغه مسئولین را مسدودسازی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با آن برشمرد و عنوان داشت: در همین راستا شورای پیشگیری از وقوع جرائم تشکیل و ضمن هماهنگی در اجرای قوانین زمینه را برای کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا فراهم می‌کند.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با اشاره به اجرای طرح کاداس یا حدنگار در کشور افزود: با اجرای این طرح که پلاک گذاری مناطق مختلف با بهره‌گیری از فناوری پهپاد صورت می‌گیرد دغدغه‌های مردمی در خصوص تعیین حدود اراضی مرتفع و شرایط برای صدور اسناد تک‌برگ در شهرستان فراهم خواهد شد.

 

وی ضمن آمادگی مجموعه مدیریتی شهرستان برای تأمین امکانات موردنیاز از اجرای این طرح در روستای شمسی رستاق خبر داد و از مردم و معتمدین محلی خواست تا نهایت همکاری را با مجریان این پروژه داشته باشند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای این طرح تأمین‌ شده است ادامه داد: ضروری است دستگاه‌های مختلف نیز نسبت به ثبت‌اسناد مالکیتی و دریافت سند تک‌برگ اداره متبوع خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.