فرماندار اشکذر در نشست شورای اداری:

اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذردر سال جاری با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در بخش خضرآباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که همکاری خوبی با ستاد انتخابات شهرستان داشته‌اند؛ اظهار کرد: براساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری، همه ادارات دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌های انقلابی موظف و مکلف‌اند با در اختیار گذاشتن ظرفیت‌ها و امکانات خود، همکاری لازم را برای برگزاری رویداد مهم انتخابات داشته باشند.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به انتشار و بازنشر برخی مطالب جعلی توسط افراد ناآگاه، خاطرنشان کرد: معاندین نظام جمهوری اسلامی در انتخابات امسال با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال سیاه‌نمایی و سوءاستفاده ازشرایط خاص کنونی هستند و در این میان برخی افراد ناآگاه با بازنشر مطالب جعلی به این موضوعات دامن می‌زنند و این وظیفه همه مسئولان است که در جهت آگاه‌سازی جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم گام بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا زمانی که مسئولیت به عهده داریم به صورت ویژه پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشیم و کسی از مدیران نباید به بهانه ماه‌های آخر دولت کم‌کاری کند؛  از مدیران ادارات خواست با تمام قدرت و توان خود، گره از کار مردم بگشایند.  

فرماندار اشکذر ادامه داد: همه مدیران باید با مطالعه قانون مدیریت بحران، آمادگی لازم برای مقابله و مدیریت بحران‌های احتمالی را کسب نمایند؛ چرا که در صورت بروز هرگونه مشکلی در مواقع بحران، مدیران باید پاسخگو باشند.

هادی‌نسب همچنین با بیان اینکه شهرستان اشکذر در واگذاری اراضی صنعتی در استان رتبه اول سال 99 را داشته است؛ افزود: اما متأسفانه طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان در مسیر واگذاری زمین برای اجرای طرح با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده که انتظار داریم مدیران ذیربط شهرستان به جد پیگیر این موضوع باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر نیز در این نشست با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی و استانی، بر تعامل بیش از پیش مدیران ادارات شهرستان با مدیران کل در راستای جذب اعتبارات ملی تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت‌نام مجدد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، از مدیران مربوطه خواست نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و کسترده این موضوع به شهروندان اقدام عاجل بعمل آورند.

هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت آمادگی ادارات در مواقع بحران به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح خودمراقبتی ادارات و اقدامات مورد نیاز اجرای این طرح پرداخت.

گفتنی است دیگر مدیران ادارات نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.