فرماندار اشکذر در نشست هم‌اندیشی با موکب داران در هفته دولت:

دشمنان نظام حریف ملت امام حسین(ع) نخواهند شد

دشمنان نظام حریف ملت امام حسین(ع) نخواهند شد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست هم‌اندیشی با موکب داران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ با اشاره به اینکه دشمنان چشم دیدن مراسم عزاداری محرم و صفر به ویژه اربعین را ندارند، گفت: دشمنان بدانند که حریف ملت امام حسین(ع) نخواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در نشست تقدیر و تشکر از موکب‌داران شهرستان اشکذر در دهه اول محرم به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه دل‌های مومنان در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) به یکدیگر نزدیکتر است، اظهار داشت: از موکب داران که به افزایش این همدلی کمک کردند، قدردانی می‌کنم و امیدواریم شاهد ارتقاء فرهنگ امام حسین(ع) توسط این موکب‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه برای پذیرایی از عزاداران حسینی به طور قطع کمبودهایی وجود دارد که باید توسط ما تأمین و کمک‌رسانی شود، افزود: اما با این وجود، واقعیت این است که مراسم امام حسین(ع) یک مراسم مردمی است و معطل کمک‌های مسئولان نمی‌ماند.

ردائی عنوان کرد: قدمی که برای اعتلای فرهنگ عاشورا توسط گروه های مختلف از جمله موکب‌داران برداشته می شود، قطعا سازنده است و از هزار سال پیش اجداد ما اجازه ندادند که علم امام حسین(ع) زمین بماند.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه انقلاب ما با تأسی از فرهنگ عاشورا شکل گرفت و در مکتب امام حسین(ع) رشد کرد، افزود: انقلاب و نظام ما در این دوران با اتفاقات و مسائل پیچیده ای روبه‌رو بود که نمونه آن را هیچ کشور و انقلابی تجربه نکرد اما به برکت فرهنگ عاشورا، تاکنون استمرار یافته و از این پس نیز به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی، موکب داران را سفیران فرهنگی خواند و گفت: لازم است برای امیدبخشی به جامعه، بخشی از تلاش های دولت برای مردم با این سفیران در میان گذاشته شود تا آنها نیز به گوش مردم برسانند.

ردائی در همین راستا به تشریح برخی از اقدامات دولت در شهرستان اشکذر پرداخت که از جمله آنها می توان به اختصاص بودجه 30 میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان، تامین روشنایی بلوار شهید سلیمانی، تامین اعتبار برای جاده های روستایی، تلاش برای تامین خسارت سیل زدگان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز اتفاقات و حوادث بعدی و ... اشاره کرد.

محمدجلال دهقانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری اشکذر نیز در این نشست ضمن قدردانی از موکب داران، تواضع، خیرخواهی، گذشت، ایثارگری، تعاون و تعامل را از ویژگی های علمداران امام حسین(ع) در سنگرهای مختلف برشمرد.

گفتنی است در این مراسم از موکب داران شهرستان اشکذر با حضور فرماندار اشکذر و معاونان وی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر تجلیل شد.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​