به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ امام‌جمعه و فرماندار اشکذر در پیامی مشترک از آحاد مردم شریف و ولایت مدار دیار دارالمؤمنین اشکذر برای حضور گسترده در آیین گرامیداشت 14 و 15 خردادماه و همچنین روز جهانی قدس دعوت کردند.

 

در این پیام آمده است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

اکنون‌که ایام رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، قیام پانزده خرداد و روز جهانی قدس با ایام شهادت مولای خوبی‌ها و مهربانی‌ها تقارن یافته فرصت مغتنمی است تا یک‌بار دیگر در کنار هم جمع‌شویم و خطاب به امام زمانمان «اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ» را بانگ دهیم.

 

بدون شک تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) نیز در تبری جستن از استکبار و بیداری و وحدت مسلمانان جهان تأثیر به سزایی داشته است و بر ماست تا یک‌بار دیگر فریادگر آرمان‌های والای این مردم الهی و آسمانی باشیم و با حضور خود در آیین گرامیداشت و روز جهانی قدس از مسلمانان فلسطینی در مبارزه علیه ظلم و استبداد حمایت نموده جهان اسلام را حیاتی نو ببخشیم.

 

این‌جانبان از آحاد مردم خداجو و ولایت مدار دیار دارالمؤمنین اشکذر به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، روحانیون، فرهنگیان، اصناف، کارگران و کارمندان برای حضور حماسی و گسترده در آیین گرامیداشت 14 و 15 خردادماه و همچنین روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم تا با مشت‌های گره‌کرده خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که میراث امام عظیم الشان است شرکت فرمایند.

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان                                                                محمدعلی شاه‌حسینی

       امام‌جمعه اشکذر                                                                     فرماندار شهرستان اشکذر