به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ متن دعوت‌نامه "محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر برای حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بدین شرح است:

 

22 بهمن سالروز به ثمر نشستن درخت انقلابی است که با خون شهدای والامقام در سایه رهبری حکیم حرکت حماسی ملتی بزرگ را برای رسیدن به آرمان‌هایشان متجلی می‌سازد.

 

این روز سال‌هاست نماد شکوه، همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که به‌عنوان الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه و آزاداندیش مبدل گردیده و به آن‌ها می‌آموزد که تا بند اسارت و استعمار را از پای نگشایید نمی‌توانید در افق توسعه و آزادی به پرواز درآیید.

 

البته حفظ این دستاورد بزرگ ملت ایران که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) است، تکلیفی است که امروز بر ذمه آحاد مردم و مسئولان است.

 

این‌جانب در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و یاد و خاطره امام و شهیدان سرافراز میهن از همه مردم به‌ویژه مردم شریف شهرستان اشکذر دعوت می‌کنم تا باشکوه تمام، متحد در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند و برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران رقم زنند.