به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان طی پیامی از مردم دیار دارالمومنین اشکذر جهت حضور باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

 

متن پیام فرماندار اشکذر بدین شرح است:

دوم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

حضور حداکثری و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، همواره نمادی از وحدت و انسجام ملی و موجب استمرار عزتمند انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

مردم عزیز ما در دوم اسفند ماه نشان مى‏ دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه اى(مدظله العالى) تأکید فرموده ‏اند، انتخابات را با "حضور حداکثرى" به صحنه دیگرى از مقاومت و پایدارى در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تبدیل مى ‏کنند.

اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان از ملت ایران به ویژه مردم ولایی و انقلابی شهرستان اشکذر برای حضور در پای صندوق های رای دعوت نموده و یقین دارم که بار دیگر این حضور، عاملی برای وحدت و انسجام در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی خواهد بود.

پيشاپيش حضور آگاهانه و پرشورتان را در پاي صندوق هاي رأي قدر مي دانم.

 

                   هادی هادی نسب

                   فرماندار شهرستان اشکذر