در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر و شهر مجومرد، دفتر شورای اسلامی شهر مجومرد افتتاح شد.

"هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز بکار اولین شورای شهر مجومرد، با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم هماهنگی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر مجومرد همچون انتخاب هیئت رئیسه در مراسم تحلیف تداوم داشته باشد و با رویکرد "پنج نفر یک رأی و نظر" در راستای حل مشکلات و توسعه و آبادانی شهر مجومرد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به شما اطمینان می‌دهم که نگاه و رویکرد مدیریت ارشد و مجموعه مدیران شهرستان نیز به گونه‌ای است که در راستای انتفاع مردم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

فرماندار اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گاهی اوقات برخی از افراد دغدغه و نگرانی خود را به اعضای شورا منعکس می‌کنند؛ افزود: انتظار می‌رود اعضای شورا با استفاده از خرد جمعی، فارغ از اتفاقات و اختلافات گذشته و در راستای آرامش و آسایش مردم، تصمیم‌گیری و مسائل پیش رو را مدیریت و ساماندهی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دفتر شورای اسلامی باید محل و مأمنی باشد که اعضای شورا در آن به بررسی درخواست‌های بجا و قانونی مردم بپردازند و با تقویت صدای مردم، مطالبات قانونی آنها را به صورت رسمی به مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی انعکاس دهند.

 هادی‌نسب در پایان با بیان اینکه وظیف همه مسئولین جلب رضایت مردم است؛ خاطرنشان کرد: افراد انگشت‌شماری آگاهانه یا ناخودآگاه، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی به موضوعاتی بی اهمیت دامن می‌زنند و حتی برخی نیز انتظارات نابه‌جا و غیرقانونی از اعضای شورا دارند که باید اعضای شورا بدون توجه به این افراد و جریانات در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.