به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در مراسمی  با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دفتر پایگاه خبری، تحلیلی اشکذر خبر افتتاح شد.

 

فرماندار اشکذر در این مراسم با بیان اینکه رسانه ها ، نقش محوری در انعکاس مشکلات مردم دارد گفت:از رسانه ها انتظار می رود تا مسائل و مشکلات مردم را به مدیران انتقال دهند و در راستای منافع مردم مطالبه گری کنند و مدیران هم متقابلا پاسخگو باشند.

 

محمد علی شاه حسینی اظهار داشت:هم افزایی، هم صدایی و اطلاع رسانی دقیق از طریق همه رسانه ها می توان گاها فضای بی اعتمادی و نارضایتی که از طریق شایعه پراکنی در جامعه به وجود آمده است را از بین ببرد.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان عرصه رسانه شهرستان اشکذر که با جدیت مسائل و مشکلات شهرستان را دنبال می کنند افزود: در حال حاضر علاوه بر سایت اشکذر خبر به عنوان تنها وب سایت خبری رسمی شهرستان که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است،نشریات محلی فعالی هم داریم که دلسوزانه رسالت خود به عنوان رسانه را به خوبی انجام می دهند.

 

شاه حسینی با بیان اینکه یک خلأ در روابط عمومی ادارات و نحوه همکاری آنها با رسانه وجود دارد تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی و حضور کارشناسان روابط عمومی در این دوره ها می‌تواند در روزآمد کردن و ارتقای سطح دانش و معلومات و مهارت های آنان نقش موثری داشته باشد.