همزمان با هفته دولت؛

دهیاران و اعضای شورای روستاهای خضرآباد گردهم آمدند

​​​​​​​همزمان با هفته دولت، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای خضرآباد و دهیاران این بخش با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، معاونان وی و بخشدار این منطقه گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دهیاران روستاهای بخش خضرآباد، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این بخش در مراسمی با حضور فرماندار و معاونان وی، بخشدار خضرآباد و مدیران برخی دستگاه های اجرایی از جمله آب و فاضلاب، مدیریت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر گردهم آمدند.

ردائی فرماندار اشکذر در این مراسم به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان اشکذر پرداخت و اظهار داشت: در هفته دولت امسال 26 پروژه با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در اشکذر افتتاح و بهره برداری شد.

روح الله ردائی با اشاره به سفر استاندار یزد به شهرستان اشکذر عنوان کرد: این سفر نیز دستاوردهای خوبی برای شهرستان اشکذر داشت؛ به نحوی که 36 پروژه برای این شهرستان مصوب شد که روستاهای بخش خضرآباد نیز از آن بهره مند شدند.

وی، یکی از این پروژه ها را ایجاد دیوار ساحلی توسط شرکت آب منطقه ای برشمرد و گفت: ایجاد این دیوار برای روستاهای بخش خضرآباد بسیار حائز اهمیت است.

ردائی یادآور شد: اغلب پروژه های سفر استاندار یزد به اشکذر، پروژه هایی بود که اجرای آن تقریبا غیرممکن می نمود اما با پیگیری استاندار و همدلی مسئولان شهرستان، بسیاری از آنها مصوب شد.

وی از جمله دیگر پروژه‌ها به اختصاص 30 میلیارد تومان به تکمیل بیمارستان حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: اتفاقات بسیار خوب دیگری در راستای توسعه شهرستان از جمله تکمیل بهسازی جاده یزد- خضرآباد در راه است.

فرماندار اشکذر همچنین به تبیین دستاوردهای سفر هیئت دولت به شهرستان اشکذر پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم با اجرای هر چه سریعتر این پروژه ها شاهد تحولات جدی در شهرستان اشکذر باشیم.

گفتنی است در این مراسم که در روستای «بوز» بخش خضرآباد شهرستان اشکذر برگزار شد، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای این بخش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و فرماندار شهرستان نیز قول مساعد برای پیگیری این موارد داد.