دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار به ایستگاه پایانی رسید/ فانوس بهترین کارگردانی به سیدجلال دهقانی اشکذری برای اثر «دختر ایران» اهدا شد/ پیام تبریك سرپرست فرمانداری اشکذر به مناسبت موفقیت کارگردان اشکذری در جشنواره فیلم عمار

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در پیامی با اشاره به كسب جایزه فانوس بهترین کارگردانی از سوي "سیدجلال دهقانی اشکذری" برای اثر «دختر ایران» در دوازدهمین جشنواره فیلم عمار، موفقیت این کارگردان پرتلاش اشکذری را تبریك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در متن پیام سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر آمده است:

«خبر مسرت بخش موفقیت‌ کارگردان اشکذری در دوازدهمین جشنواره‌ فیلم عمار بر شور و نشاط این روزهای مخاطبان و مشتاقان سینما در استان یزد بویژه شهرستان اشکذر افزود.

جناب آقای سیدجلال دهقانی اشکذری

در نهایت مسرت و از صمیم قلب، دریافت جایزه فانوس بهترین کارگردانی در دوازدهمین جشنواره فیلم عمار را خدمت شما و دیگر دست‌اندركاران فیلم "دختر ایران" تبریك عرض نموده و امتداد موفقیت‌های جنابعالی را از پروردگار متعال آرزومندم.

به امید آنكه همواره پیام‌آور اخباری خوش برای شهرستان اشکذر باشید.

روح‌الله ردائی- سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر»

گفتنی است فیلم سینمایی «دختر ایران» در دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به تهیه‌کنندگی مشترک سیدجلال دهقانی اشکذری و حامد بامروت‌نژاد و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری به نمایش درآمد و با اولین اکران رسمی خود، به کار این جشنواره پایان داد.