دوره آموزشی توجیهی نانوایان در شهرستان اشکذر برگزار شد

در راستای آشنایی کامل با سامانه نانینو و استفاده صحیح از دستگاه‌های هوشمند خرید، یک دوره کارگاه آموزشی ویژه نانوایان در محل فرمانداری شهرستان اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، محمدرضا پاکدل سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این دوره آموزشی با بیان اینکه در جریان جزئیات مسائل و مشکلات نانوایان هستیم؛ به طرح برخی از مهمترین مشکلات نانوایی‌ها و راهکارها و تصمیمات اتخاذ شده و پیگیری‌های بعمل آمده در این خصوص پرداخت.

پاکدل در بخشی از سخنان خود با اشاره به مطالبه بحق نانوایان در خصوص مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: روند کارشناسی دقیق و بررسی ریز مسائل اقتصادی نانوایان در حال انجام است و در آینده نزدیک تصمیماتی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: یکسری از مشکلات نانوایان، استانی قابل حل است و استاندار یزد در زمان استحضار بدون فوت وقت دستور برطرف شدن آنها را داده است؛ اما یکسری از مسائل نیازمند اخذ مجوز و پیگیری‌هایی در سطح وزارتخانه‌های متولی است که ما شاهد تلاش مجدانه استاندار محترم یزد در سفرهایشان به تهران در راستای رفع این مشکلات هستیم.

حمیدرضا یادگار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر نیز در این نشست هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بازآموزی و آموزش صحیح کار با سامانه نانینو و دستگاه‌های هوشمند خرید برای نانوایان عنوان کرد و گفت: در صورت استفاده صحیح و درست دستگاه‌های هوشمند خرید، سهمیه آرد نانوایان و در کل سهمیه آرد و نان شهرستان پایش شده و بصورت مناسب و متوازن توزیع خواهد شد.

گفتنی است در این نشست آموزشی که امیر ملانوری بخشدار مرکزی، درودیان حسابرس و بازرس شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، کیخایی نماینده اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد و دیگر اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان اشکذر نیز حضور داشتند، علاوه بر بیان موضوعات آموزشی و توجیهی پیرامون سامانه نانینو، بیان درد دل نانوایان از زبان چند نماینده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود؛ که موضوع عدم همخوانی دخل و خرج نانوایان درد دل مشترک همه نانوایان به شمار می‌آمد.