فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر در گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان بابیان اینکه برنامه‌های دولت تدبیر و امید در این شهرستان طی سال جاری با محوریت اقتصاد مقاومتی بوده است افزود: با همکاری مردم طرح‌های متنوع و خوبی بر مبنای شعار سال در زمینه‌های کشاورزی و دام‌پروری انجام‌گرفته است و دولت از طرح های کشاورزی داشن بنیان حمایت می کند.

 

شاه‌حسینی حضور گسترده مردم شهرستان را در برنامه‌های فرهنگی کم‌نظیر برشمرد و اظهار داشت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این منطقه طی سال‌های اخیر قابل‌توجه بوده است.

 

وی با اشاره به حضور شهروندانی از 13 استان در شهرستان اشکذر گفت: علیرغم وجود تنوع فرهنگی و دیدگاه‌های متنوع این شهروندان اقدامات مؤثر روحانیت، صاحبان فکر و اندیشه و بزرگان سبب گردیده کم‌ترین مشکل در این خصوص در شهرستان وجود داشته باشد.

 

رئیس سازمان تبلیغات استان یزد بابیان اینکه وجود ارتباط و تعامل مثبت بین روحانیون و کارگزاران دولت سبب ایجاد توفیقات خوبی شده است افزود: در این خصوص می‌توان به اشاعه فرهنگی به‌ویژه فرهنگ دینی از طریق حوزه‌های علمیه اشاره کرد.

 

"حسینی "بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای روحانیت را برای آموزش و آگاهی بخشی بااهمیت برشمرد و تصریح کرد: با اعزام روحانیون به دوردست‌ترین روستاهای استان می‌توان ضمن انتقال دستاوردها در خصوص انعکاس بازخوردهای نظام نیز نقش‌آفرینی کرد.

 

وی هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها را تبادل‌نظر در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان‌ها عنوان کرد و گردهمایی روسای ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان اشکذر را با موضوع برنامه‌های دهه فجر بیان نمود.