فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در این نشست که با حضور "شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر، برخی از مدیران آب منطقه‌ای ،دادستان و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات کشاورزان و نمایندگان چاه‌های کشاورزی شهرستان بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه به آگاهی بخشی به ‌منظور حفاظت کمی و کیفی و نیز ضرورت نهادینه‌شدن فرهنگ صحیح مصرف منابع آب تاکید کرد و گفت: صرفه‌جویی و استفاده مناسب آب از ضرورت‌های بسیار مهم و حیاتی است.

 

وی با اشاره به متوسط بارندگی‌های اخیر در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: مشکل کم‌آبی و خشک‌سالی در استان یزد جدی است.

 

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بابیان این‌که یکی از راه‌حل‌های مقابله با بحران کم‌آبی؛ کشاورزی دانش‌بنیان است افزود: دولت تدبیر و امید از طرح‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی حمایت کامل می‌کند.

 

شاه‌حسینی به راهکارهای عملی به‌منظور مدیریت آب و رهایی از بحران کم‌آبی تاکید کرد و گفت: نصب کنتور هوشمند مصرف آب به ما کمک می‌کند آب را درست مصرف کنیم.

 

فرماندار اشکذر با تقدیر از همکاری دادستان محترم و نیروی انتظامی در شهرستان خاطر نشان کرد: برخورد با متخلفین در حوزه حفر و استفاده از چاه‌های غیرمجاز از اولویت‌های شهرستان هست.