امام جمعه اشکذر:

دولت سیزدهم پرتوفیق‌ترین دولتی است که در گره‌گشایی مشکلات دردسرساز کشور دیده‌ام

محمدرضا طالبیان در خطبه‌های نماز جمعه اشکذر اظهار داشت: واقعا بر این عقیده هستم که در میان دولت‌هایی که تا حالا آمدند و رفتند شاید هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی در این عرصه‌های سیاست خارجی، امنیت،  راه اندازی واحد های تولیدی تعطیل شده و گره‌گشایی از مشکلات دردسرساز توفیق کسب نکرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، حجةالاسلام والمسلمین طالبیان، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های نماز جمعه سوم شهریور ۱۴۰۲ که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان اشکذر، تعدادی از مدیران کل استان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان نیز حضور داشتند؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر به عنوان الگوی دولتمردان، بر چند مسئولیت مهم در هفته دولت تاکید کرد.

طالبیان پررنگ کردن یاد شهدای دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر به عنوان الگو توسط رسانه‌ها و دولتمردان را یکی از آن مسئولیت‌ها دانست.

امام جمعه اشکذر در بیان دیگر مسئولیت مهم هفته دولت، خاطرنشان کرد: مسئولین اجرایی در تمام رده‌های مدیریتی باید گزارش کاملی پیرامون اقدامات و فعالیت‌ها به مردم بدهند و در خدمت به مردم، خود را مخاطب توصیه‌های امیرالمومنین علی علیه‌السلام به مالک اشتر در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه بدانند.

وی در ادامه گفت: واقعا بر این عقیده هستم که در میان دولت‌هایی که تا حالا آمدند و رفتند شاید هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی در این عرصه گره‌گشایی از مشکلات و معضلاتی که برای کشور دردسر ساز بوده توفیق کسب نکرده است، هم در عرصه بین‌المللی و هم در داخل کشور، که از این جهت جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه اشکذر افزود: در سایه توفیقی که دولت در راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده پیدا کرده، نظارت بر کالای تولیدی از کارخانه و توزیع آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجةالاسلام والمسلمین طالبیان در پایان خطبه‌های خود با اشاره به اهمیت اولویت‌های اقتصادی و معیشتی، افزود: مسئولین و دست‌اندرکاران از مسائل فرهنگی نیز نباید غافل شوند.