در آستانه انتخابات 1400؛

دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر در سالن همایش مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با اشاره به آیه شریفه «وامرهم شورا بینهم» و اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و تشکیل اتاق فکر باعث می‌شود دیدگاه‌ها و تجربیات به کمک هم بشتابند و مسائل پخته و کم عیب و نقص شود.

هادی‌نسب در ادامه افزود: لازمه پیشرفت و توسعه جوامع، مطالبه همراه با مطالعه اعضای شوراهای اسلامی است تا بتوانند بازوی توانمندی برای همراهی دستگاه‌های اجرایی باشند.

فرماندار اشکذر در پایان خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در راستای ایجاد شور و هیجان انتخاباتی و ارتقای ثبات نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

دهقانی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان اشکذر نیز در این جلسه به مرور مطالبی پیرامون قوانین و مقررات مرتبط با تبلیغات، مصادیق تبلیغات مجاز و غیرمجاز و دستورالعمل تبلیغات در فضای مجازی پرداخت.