به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور" هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر و جمعی از مسئولان ، دومین مرحله رزمایش طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان اشکذر تحت عنوان قرارگاه امام علی(ع) در حسینیه شهدا این شهر آغاز شد.

 

فرماندار اشکذر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی را حرکتی موثر برای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار جامعه دانست و گفت: با محوریت ائمه جمعه قرارگاهی ویژه در شهرستان برای اجرای این رزمایش تشکیل شد که تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهد داشت و بسته های معیشتی و حمایتی را بین نیازمندان و محرومین توزیع خواهند کرد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: اگر چه برنامه‌های مساجد شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان تا اطلاع ثانوی به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل است ولی خیرین تحت عنوان طرح مواسات و همدلی به خوبی ایفای نقش نمودند و مشارکت آنها شایسته تقدیر است.

 

در این رزمایش تعداد 100 بسته حمایتی و معیشتی با 12 مورد اقلام غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، قند، نبات و.... با هزینه ای بالغ بر چهارصد میلیون ریال آماده شده که پس از شناسایی نیازمندان با همکاری امامان جماعت، هیأت امناء مساجد، پایگاه های بسیج و مراکز خیریه و نیکوکاری بین اقشار نیازمند و محروم جامعه توزیع خواهد شد.