به گزارش روبط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور "هادی هادی نسب" فرماندار، "حسین قانعیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر مرکز نیکوکاری حضرت زهرا(س) روستای شرف آباد رستاق افتتاح شد.

 

فرماندار اشکذر در این مراسم با بیان اینکه مرکز حضرت زهرا(س) بعد از مرکز نیکوکاری مسجدالنبی اشکذر دومین مرکزی است که از امروز در شهرستان آغاز به کار می کند، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم ‌رهبری در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری درجامعه ، رفع فقر و محرومیت و مردمی شدن حمایت های اجتماعی نیازمندان و شناسایی واقعی افراد بی بضاعت بخش مرکزی از جمله مهمترین اهداف این مرکز به شمار می رود.

 

هادی هادی نسب مراکز نیکوکاری را بستری برای ارائه مشارکت مردم در امور خیری عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند ضمن استفاده از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات نیازمندان، اقدام به کمک مالی به مراکز نیکوکاری شهرستان نماید.

 

وی با بیان اینکه هرگز نباید برنامه ریزی ها جهت ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش مبتنی بر پوشش سالیان سال حمایتی از آنها باشد، تاکید کرد: توانمند سازی مددجویان و به کارگیری آنان براساس ظرفیت های منطقه و هم چنین بهبود وضع معیشتی و اقتصادی آنان جهت تامین مخارج زندگی خود باید همواره مورد توجه متولیان امر در شهرستان قرار گیرد.

 

حفظ کرامت انسانی وعزت‌نفس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان از محورهای مهم دیگری بود که فرماندار اشکذر بر آن تاکید کرد.