به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با محوریت برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 98 و به ریاست سرپرست فرمانداری اشکذر در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 

 

هادی هادی نسب به برگزاری کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین ماراتن علمی کشور اشاره و گفت: خانواده ها نتیجه زحمات  دوازده ساله فرزندانشان را در آزمون کنکور خواهند دید و باید تلاش کرد تا مقدمات برگزاری این آزمون را به نحو احسن در شهرستان فراهم کرد.

 

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: در شهرستان اشکذر تعداد 628 نفر دانش آموز در چهار رشته تحصیلی ادبیات و علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و ریاضی فیزیک در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه در سالن شادروان اسلامی و شهید مختاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان رقابت علمی خود را برگزار خواهند کرد.

 

 

 

وی از ادارات برق، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و آبفا درخواست کرد تا ضمن بازدید میدانی از محل برگزاری کنکور سراسری، برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای آماده سازی امکانات و هم چنین فضایی مناسب همراه با امنیت و آرامش را برای داوطلبان کنکور سراسری شهرستان فراهم کنند.

 

 

 

ساماندهی نیروی انسانی مدارس جهت آغاز سال تحصیلی جدید و تبدیل به احسن نمودن املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهرستان از محورهای دیگر مهم این جلسه بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.