به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، سرپرست فرمانداری اشکذر در دویست و چهل و چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بالا بردن کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده در مدارس شهرستان را از اعضای شورای آموزش و پرورش خواستار شد.

 

هادی هادی نسب به ضرورت کسب مهارت های اجتماعی در مدارس اشاره و بر استفاده از هنر و خلاقیت معلمان در جهت شکوفایی استعداد دانش آموزان در زمینه های مختلف تاکید کرد.

 

وی به گزارش رئیس آموزش و پرورش از وضعیت فرسوده مدارس شهرستان اشاره و گفت: باید با یک برنامه ریزی مدون و در یک پروسه زمانی مشخص و بر اساس اولویت بندی میزان فرسودگی، نسبت به تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان اقدام نمود.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر خاطرنشان کرد: نیازهای آینده شهرستان در حوزه آموزش و پرورش باید توسط کارشناسان این اداره مشخص شود تا با همکاری فرمانداری بتوان بخشی از مسائل و مشکلات این حوزه مهم را در مناطق مختلف شهرستان برطرف نمود.

 

هادی نسب به فرا رسیدن ایام تابستان و برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان اشاره و اظهار داشت: آن چه در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد توجه به نشاط، شادابی و جذاب بودن در برگزاری کلاس های مختلف آموزشی برای دانش آموزان است.