به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "حجت الاسلام و المسلمين طالبيان" روز چهارشنبه در ديدار مديركل امور بانوان و خانواده استانداري با تبريك ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن اظهار داشت: اگر زنان در جايگاه و شان و منزلت واقعي خود قرار بگيرند مي توانند نقش آفرين باشند و حركت موثر در آحاد جامعه ايجاد نمايند.

امام جمعه اشكذر تصريح كرد: در اوج سالهاي شكوفايي انقلاب، زنان ايران در كنار مردان مومن عليه رژيم منحوس پهلوي فرياد زدند و پا به پاي مردان براي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تلاش كردند.

حجت الاسلام طالبيان به تلاش دشمنان براي بي ارزش نشان دادن جايگاه زنان در كشور اشاره كرد و افزود: پايين آوردن شان و منزلت زنان و قداست آنها از جمله اين اقدامات است.

"محمدعلي شاه حسيني" نيز در اين ديدار اظهار داشت: تقويت جايگاه بانوان در شهرستان و استفاده از نظرات بانوان در تصميم گيري هاي شهرستان از مهمترين اقدامات فرمانداري در اين راستا مي باشد.

فرماندار اشكذر به برنامه هاي متنوع برگزار شده در هفته زن اشاره كرد و گفت: با هدف توسعه نشاط اجتماعي در بين بانوان شهرستان و تقويت مشارك آنها در فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي اين برنامه ها اجرا گرديده است.

در ابتداي اين نشست "فخر السادات خامسي هامانه" اظهار داشت: مردم شهرستان اشكذر به سختكوشي، تلاش و مهمان نوازي معروف هستند.

مديركل دفتر امور بانوان وخانواده استانداري اقزود: اسلام حضرت فاطمه (س) را به عنوان نمونه و اسوه همسرداري، شوهرداري، فرزنداري ، معرفت، كمال و...معرفي كرده است كه زنان ايران عزيز نيز مي بايست با الگوپذيري از آن بانوي بزرگوار زندگي سراسر خوبي را تجربه نمايند.

وي به تلاش هاي صورت گرفته در راستاي ارتقاي جايگاه زنان در جامعه اشاره كرد و گفت: در حوزه خانواده نيز مباني تشكيل خانواده، تحكيم خانواده و تعالي خانواده را پيگيري و اجرايي خواهيم كرد.