به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، اعضا هیئت مدیره شهرک صنعتی فولاد با حضور در دفتر فرماندار اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات این شهرک بحث و گفتگو کردند.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه دو بانده کردن جاده یزد به خضرآباد یکی از مطالبات اصلی مردم خضرآباد و صاحبان صنایع این شهرک محسوب می شود، گفت: با همت و تلاش مسئولان شهرستان و استان برای آغاز این پروژه، ضرورت دارد که صاحبان صنایع نیز به سهم خود در این پروژه عام المنفعه مشارکت نمایند.

 

هادی هادی نسب به وضعیت فعلی زیرساخت های شهرک صنعتی فولاد اشاره و افزود: موضوع تامین روشنایی و آسفالت معابر شهرک که بخشی از آن نیز انجام شده دو موضوع مهمی هستند که امید است با پیگیری در سطح استان بتوانیم در شش ماهه اول سال به نتیجه مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته پروژه گاز رسانی به این شهرک توسط مقام عالی وزارت نیرو به بهره برداری رسید، اظهار داشت: واحدهای صنعتی جدیدی که به دنبال مجوز فعالیت در شهرک هستند باید در نظر داشته باشند که هر گونه عملیات حفاری باید با هماهنگی اداره گاز باشد تا از هرگونه آسیب جدی به زیرساخت های آن جلوگیری شود.

 

فرماندار اشکذر ضمن ابراز گله مندی از عدم رعایت مسائل زیست محیطی تعدادی از واحدهای فولادی مستقر در شهرک صنعتی فولاد، بر رعایت استاندارهای زیست محیطی جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی در شهرستان که منجر به نارضایتی مردم می شود، تاکید کرد.