به‌مناسبت روز ملی مقاومت و ایثار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "حجةالاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر با همراهی "حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار با "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است؛ دیدار و از وی تجلیل کرد.

طالبیان امام جمعه اشکذر هدف از این دیدار را تجلیل از فرماندار شهرستان اشکذر، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و در ادامه با بیان اینکه انسان باید خدا را بخاطر نعمت‌هایی که به او ارزانی داشته؛ شاکر باشد؛ افزود: فتح خرمشهر یکی از این نعمت‌ها است و ما باید به شکرانه این نعمت قدردان شهدا، خانواده شهدا و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس باشیم.

هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز در این دیدارضمن تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به خانواده شهدا و جانبازان، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه، ارمغان رشادت‌ها و تحمل سختی‌های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی است؛ وی در ادامه خدمت به مردم را همچمون جهاد در راه خدا، از بزرگترین عبادت‌ها دانست و برای فرماندار اشکذر آرزوی توفیق خدمت‌رسانی به مردم کرد.

هادی‌نسب فرماندار اشکذر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حاضران و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه کسانی است که طعم امنیت و آرامش امروز را چشیده‌اند.

فرماندار اشکذر در ادامه با بیان برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان، موفقیت‌ها و توفیقات بدست‌آمده را حاصل همراهی و تعامل همه مسئولان و مدیران شهرستان دانست.