به مناسبت هفته صرف‌جویی در مصرف آب صورت پذیرفت:

دیدار رئیس و جمعی از کارمندان آب و فاضلاب شهرستان اشکذر با فرماندار

به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب؛ محمدعلی دهقانی فیروزآبادی با همراهی جمعی از پرسنل آب و فاضلاب شهرستان با روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر دیدار و درخصوص مشکلات حوزه آب و شرایط سخت آبرسانی در تابستان گفتگو کرد.

روح‌الله ردائی در این نشست با اشاره به سفرهای تهران و پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارتخانه و سازمان‌های کشوری، خاطرنشان کرد: پروژه نیمه تمام مجتمع آبرسانی امام حسین ع خضرآباد منتظر تأمین مابقی اعتبار موردنیاز است و با پیگیری‌های انجام شده، دستورات لازم صادر شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط بحرانی لوله آزبستی 500 خط انتقال آب شهرهای اشکذر و مجومرد و شهرک صنعتی نیکو و روستاهای مجاور، پیگیری‌هایی انجام شد و این پروژه در مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری قرار گرفت.

محمدعلی دهقانی فیروزآبادی نیز در این نشست به بیان اقدامات انجام شده درخصوص رفع مشکلات کم‌آبی در شهرستان اشکذر بویژه در روستاهای بخش مرکزی پرداخت و برداشت های بی رویه و غیرمجاز را از مهم‌ترین مشکلات حوزه آب شهرستان دانست.

گفتنی است کاهش فشار آب شرب روستاهای بخش مرکزی در هفته‌های اخیر، مطالبات بحق مردم بصورت حضوری و مجازی را به دنبال داشت و با پیگیری‌های متعدد فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و اقدامات در حال انجام آب و فاضلاب شهرستان، این مشکل طی روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

​​​​​​​