دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با امام جمعه رستاق

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی و مسئول حراست فرمانداری و بخشدار مرکزی با "حجةالاسلام دلاوری" امام جمعه رستاق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی و مسئول حراست فرمانداری و بخشدار مرکزی با امام جمعه رستاق دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به اینکه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید پاسخگو باشد؛ اظهار کرد: متأسفانه در برخی از دستگاه‌های اجرایی استان تصمیماتی بدون هماهنگی شهرستان اتخاذ می‌شود؛ اما فرمانداری شهرستان باید پاسخگوی پیامدهای آن تصمیمات باشد.

ردائی در ادامه با بیان اینکه بررسی و رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی را در دستور کار داریم؛ افزود: برخی مشکلات و مسائل موجود در روستاها بدون نیاز به اعتبارات قابل حل و فصل است و با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور در منطقه در راستای مرتفع کردن مشکلات تلاش خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر درخصوص ایجاد صنایع جدید در شهرستان نیز گفت: با استفاده از سند چشم انداز بروز شده شهرستان و براساس استانداردهای محیط زیستی در راستای توسعه متوازن شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حجةالاسلام دلاوری امام جمعه رستاق نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب روح‌الله ردائی به مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان اشکذر و آرزوی موفقیت برای وی، اظهار کرد: هرکس مسئولیتی برعهده می‌گیرد؛ باید پاسخگو باشد؛ چرا که مسئول کسی است که از او سؤال می‌شود و باید متناسب با عملکردش به مردم و در پیشگاه خدا جواب بدهد.

امام جمعه رستاق ادامه داد: در آیات و روایات معصومین درخصوص اهمیت مسئولیت‌پذیری در کنار ضرورت پاسخگویی به فضیلت توفیق خدمت به مردم و لذت کمک به دیگران نیز بشارت داده شده است.

دلاوری در بخش دیگری از سخنانش با توصیه نکاتی درخصوص پذیرش مسئولیت شهرستانی خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، افزود: به همه مناطق شهرستان با نگاه عدالت بنگرید و در اجرای این نگرش شجاعت داشته باشید.

وی درخصوص صنایع آلاینده نیز گفت: بحث تأسیس صنایع آلاینده باید کلاً بسته شود و صنعت در شهرستان اشکذر به سوی صنایع پاک و کم آبخواه سوق داده شود.

امام جمعه رستاق در پایان بر تداوم ارتباط با ائمه جمعه شهرستان تأکید و تصریح کرد: ارتباط مستمر با ائمه جمعه دارای برکاتی است؛ چرا که با توجه به اینکه ائمه جمعه در بین مردم و با آنها در ارتباط هستند؛ می‌توانند نقش مهمی در انتقال مشکلات و مسائل کف جامعه به مسئولان داشته باشند.