به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار با همراهی بخشدار خضرآباد با "حجت الاسلام حسین غالبی" امام جمعه این بخش دیدار کرد.

 

در ابتدای این دیدار فرماندار اشکذر به ارائه گزارشی از پیگیری مسائل و مشکلات بخش خضرآباد در سه ماه گذشته پرداخت و گفت: بازدید های متعددی از این بخش و در حوزه های مرتبط با گاز رسانی، آب رسانی، مخابرات، طرح هادی در روستاها، جاده و بازسازی قنوات آسیب دیده صورت گرفته که جهت پیگیری آنها در حال اقدام هستیم.

 

امام جمعه خضرآباد در این دیدار اقدامات انجام شده در روستاها در دوران پس از پیروزی انقلاب را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای در جهت خدمت به مردم و در مناطق روستایی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام حسین غالبی به مهمترین مسائل و مشکلات این بخش اشاره و اظهار داشت: مسئولان ادارات شهرستان اشکذر باید نسبت به مشکلات این منطقه توجه ویژه ای داشته باشند و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

 

امام جمعه خضرآباد خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه آب رسانی به بخش صورت گرفته و می طلبد که فاز دوم این پروژه با جدیت توسط مسئولان شهرستان و استان پیگیری شود.

 

حجت الاسلام غالبی به لزوم اتمام ساماندهی جاده یزد به خضرآباد اشاره و ادامه داد: متاسفانه این جاده در سال های اخیر حوادث منجر به فوت زیادی را به خود دیده و می طلبد که مسئولان ذیربط نسبت به عمل به وعده های خود در جهت اتمام این پروژه اهتمام ورزند.