به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی "حسین ملانوری شمسی" رئیس و مسئول فنی بیمارستان حضرت سیدالشهدا یزد و "محسن خلیلی مجومرد" بخشدار مرکزی با خانواده خیر نیکوکار زنده‌یاد "حاج سیدمحمدباقررکن‌الدینی‌عزآبادی" دیدار و ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب رحمت و غفران الهی نمود.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی مرحوم رکن‌الدینی، اظهار کرد: مرحوم رکن‌الدینی الحق و الانصاف منشأ خدمات فراوانی به ویژه در ساخت و ایجاد فضاهای عام‌المنفعه در استان بویژه در شهرستان اشکذر بوده‌اند که بی‌شک نقش بسزایی در توسعه این خطه داشته است و آثار و برکات احسان و نیکوکاری در زندگی آن‌مرحوم آشکار و نمایان بود.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود احداث پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی امام رضا (ع) در منطقه رستاق را گامی مهم و اساسی در راستای افزایش سطح سلامت و رفاه حال عموم دانست و ضمن ارج نهادن به تلاش‌های خیرخواهانه آنمرحوم در سطح استان و کشور بویژه مجموعه درمانی امام رضا (ع)، از همراهی و مشارکت خانواده محترم ایشان در این امر خیرخواهانه تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به موافقت آستان قدس رضوی مبنی بر تجهیز و پشتیبانی بیمارستان نیمه‌تمام مجموعه درمانی امام رضا (ع)، اظهار امیدواری کرد: با تکمیل ساختمان بیمارستان توسط خانواده مرحوم رکن‌الدینی و تجهیز و راه‌اندازی آن توسط آستان قدس رضوی، عموم مردم از خدمات این مجموعه درمانی منتفع گردند.

"سیدمحمدصادق رکن‌الدینی" فرزند مرحوم سیدمحمدباقر رکن‌الدینی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: در صورت حصول اطمینان از پشتیبانی آستان قدس رضوی، پروژه مجموعه درمانی امام رضا (ع) را تکمیل و جهت تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان، آن را تحویل آستان قدس خواهیم داد.

گفتنی است در این دیدار لوح سپاسی نیز از طرف فرماندار شهرستان اشکذر به خانواده مرحوم رکن‌الدینی خیر و بانی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی 115 و مجموعه درمانی امام رضا (ع) اهدا شد؛ ناگفته نماند کلنگ این مجموعه درمانی در سال 1392 به زمین خورده است که پایگاه امدادی اورژانس آن در سال 1393 به بهره‌برداری رسیده و ساختمان بیمارستان آن در دوطبقه با زیربنایی به مساحت 5هزار مترمربع دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.