دیدار فرماندار اشکذر با رئیس دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

 

به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، روح‌الله ردائی فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر با همراهی معاونین فرمانداری، فرمانده انتظامی، رئیس اداره اطلاعات و دبیر شورای تأمین شهرستان با محمدحسین دهقانی‌زاده، رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به نظم و امنیت گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: شهرستان اشکذر به نسبت وسعت و جمعیت، دارای شرایط و مسائل مختلف و حساسی است؛ لیکن با عنایت به همدلی و همراهی بین قوای مجریه و دستگاه قضا که تاکنون وجود داشته است؛ مسائل مختلف با کمترین حاشیه ختم به خیر شده است.

مهدی گل‌محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن قدردانی از مجموعه دادگستری و دادستانی، خاطرنشان کرد: تعامل بین مجموعه وزارت کشور، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در شهرستان اشکذر بسترساز امنیت و آرامش قابل قبولی است که امروز در شهرستان اشکذر وجود دارد.

مسعودی رئیس اداره اطلاعات شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، افزود: خوشبختانه همراهی و مساعدت مجموعه دستگاه قضا در شهرستان اشکذر باعث شده است امور مربوطه با کمترین مشکل و حاشیه‌ای، مرتفع گردد.

محمدحسین دهقانی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان اشکذر در جریان این دیدار با بیان اینکه نام‌گذاری برای هفته‌ها تنها بهانه‌ای برای هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است؛ افزود: نمونه بارز این هم‌افزایی جلسات مشترک سران قواست که برخی از مشکلات کشوری در کمترین زمان ممکن حل و فصل می‌شود.

دهقانی‌زاده در ادامه با بیان اینکه هم‌افزایی مسئولان قوا در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: اگر مسئولان نظام از این فرصت اندک خدمت به مردم استفاده صحیح کردند؛ قطعاً خوشنامی و یاد نیکو از آنها باقی خواهد ماند.

براساس این گزارش فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه این دیدار با اعضای شورای حل اختلاف شهرستان نیز دیدار و زحمات آنها در حوزه دستگاه قضا را ارج نهاد.

گفتنی است روح‌الله ردائی به همین مناسبت و در اوایل هفته جاری با محمدجواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز دیدار کرده بود.

​​​​​​​