به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با "پوردهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "قانعیان" بخشدار مرکزی با حضور در دادگستری با "دهقانی زاده" رئیس دادگستری و "اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دادگستری شهرستان گفت: در هر دستگاهی اعم از مجریه، قضائیه و مقننه‌ همه خدمتگذار نظام، کشور و مردم هستیم و باید با تعامل در جهت خدمت بیشتر و رفع مشکلات گام برداریم که خوشبختانه این تعامل و همکاری در بین دستگاه های اجرایی و دادگستری شهرستان به نحو مطلوبی برقرار است.

 

هادی هادی نسب تعیین تکلیف در خصوص مستثنیات اراضی روستایی شهرستان را یکی از موضوعات مهم و اساسی برشمرد و افزود: در مواردي تعرضاتي به منابع ملي شده است كه بايد برخورد شود، اما در موارد زيادي هم دقيق نبودن نقشه ها و عکس های هوايي منابع طبيعي كه در چند دهه اخير گرفته شده و اشتباهات كارشناسي باعث ايجاد مشكلاتي شده و لازم است دستگاه قضایی شهرستان با دقت و حوصله این موارد اختلافی را حل و فصل گرداند تا حقی از مردم ضايع نشود.

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر گفت: ممانعت از تعطیلی واحدهای صنعتی و حفظ تولید و اشتغال از سیاست های راهبردی دستگاه قضایی در شهرستان است.

 

سید محمد ابراهیم اقبالی با بیان اینکه دستگاه قضایی بر روند فعالیت کارخانه ها و واحدهای صنعتی شهرستان دقت نظر دارد، اظهار داشت:  مسائلی اختلافی که برخی از واحدها با آنها مواجه هستند و ممکن است منجر به تعطیلی آنها شود را با حساسیت بررسی و در این رابطه تصمیم های مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.

 

وی به موضوع مسائل زیست محیطی به عنوان یکی از دغدغه و مطالبات به حق مردم شهرستان اشاره و تاکید کرد: برخورد دستگاه قضا با واحدهایی که بخواهند بدون توجه به استانداردهای زیست محیطی آرامش روان مردم را بر هم بزنند قهری خواهد بود و مردم در این موضوع دستگاه قضایی شهرستان را همگام و همراه خود  بدانند.