همزمان با هفته قوه قضائیه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی دبیر شورای تأمین و رؤسای ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اشکذر در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت مقام شامخ شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: هدف مشترک همه قوا و مسئولین کشور خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است و قطعاٌ تعامل و همکاری، مهمترین راهکار دستیابی به این هدف است.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به همکاری و همراهی خوب مسئولان قضایی در حل مشکلات و مسائل شهرستان، افزود: برخی از مشکلات موجود در جامعه با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها به سرانجام می‌رسد و تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های شهرستان نیازمند تلاش مضاعف و جهادی همه مسئولان است.

"محمدحسین دهقانی‌زاده" رئیس دادگستری شهرستان نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرماندار و هیأت همراه، به تعامل و همدلی ایجاد شده میان رؤسای ادارات شهرستان اشاره و اظهار کرد: دستگاه قضا نیز در راستای خدمت بهتر به مردم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

"محمدجواد زارع بیدکی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به فرماندار و همراهان، گفت: دستگاه قضایی همواره در چارچوب قوانین و مقررات آماده هرگونه همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمانهاست.