دیدار فرماندار اشکذر با رئیس و محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان

بمناسبت روز جهانی وهفته ملی محیط زیست فرماندارشهرستان اشکذر با همراهی معاونان فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با رئیس، کارکنان ومحیط ‌‌بانان این اداره‌ دیدار و در حوزه مربوطه، با آنان به بحث و گفتگوی صمیمانه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، بمناسبت روز جهانی وهفته ملی محیط زیست فرماندارشهرستان اشکذر با همراهی معاونان فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با رئیس، کارکنان ومحیط ‌‌بانان این اداره‌ دیدار و در حوزه مربوطه، با آنان به بحث و گفتگوی صمیمانه پرداخت.

روح‌الله ردائی فرماندارشهرستان اشکذر در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی و هفته محیط زیست به مسئولان، کارکنان، فعالان و حامیان محیط زیست، از زحمات آنها  در عرصه حفظ محیط زیست قدردانی و بر اهمیت حفاظت محیط زیست طبیعی، اجتماعی وانسانی به عنوان یک رسالت و مسئولیت همگانی، فرانسلی  و فرابخشی تاکید کرد.

گفتنی است اشباع برخی از صنایع و تجمیع آلایندگی آنها، بهره برداری از سامانه پایش کیفی هوا و ارتقای نمایندگی به اداره حفاظت از محیط زیست از جمله موضوعات مورد گفتکو در این دیدار بود.