به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با "علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دیدار و پیرامون موضوعات مرتبط با راه‌های شهرستان بحث و تبادل‌نظر کردند.

هادی‌نسب در این دیدار با اشاره به ضرورت تسریع در روند تعریض و اصلاح جاده یزد-خضرآباد، گفت: با توجه به شرایط بودجه و اعتبارات دولت، این پروژه باید با مشارکت بخش خصوصی و معادن و با همکاری و همراهی ادارات به سرانجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌دانیم اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفظ و نگهداری جاده‌ها است؛ افزود: ضرورت اصلاح و بهسازی راه ارتباطی حاجی‌آباد ایجاب می‌کند ادارات مربوطه با همکاری و همدلی به تسریع در روند زیرسازی این پروژه کمک کنند تا بتوانیم با مشارکت صنایع منتفع، این جاده را روسازی و آسفالت کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر در بیان دیگر ملزومات شهرستان در حوزه راهداری به کمبود ماشین‌آلات راهداری، گاردریل بلوار شهید قاسم سلیمانی و نام‌گذاری پل روگذر ورودی شهرستان اشکذر از شمال اشاره کرد و خواستار همکاری بیش‌ازپیش اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شد.

"علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در این نشست با اشاره به وضعیتی از جاده‌های استان و بهسازی و نگهداری راه‌های روستایی یزد در قالب طرح «ابرار» اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی دولت و کمبود اعتبارات، آماده همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مربوط به راه و جاده هستیم؛ وی همچنین در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه قول مساعدت و همکاری داد.