دیدار فرماندار با فرمانده سپاه شهرستان اشکذر به مناسبت روز پاسدار/ گرامیداشت روز جانباز با تجلیل از ایثارگر فداکار حاج حسین خسروخاور

روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر گفت: جانبازان و پاسداران اسوه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که باید همواره ایثار و فداکاری این جان برکفان ارج نهاده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صبح روز شنبه ششم اسفندماه در مراسمی ضمن دیدار با سرهنگ حسین هاتفی فرمانده و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر، فرارسیدن روز پاسدار را به ایشان تبریک گفت.

ردائی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روزهای پاسدار و جانباز گفت: در شرایط کنونی اگر مسئولیتی به فردی واگذار می شود، بدون تردید توفیق بی نظیری نصیب او شده و باید در راستای خدمت به مردم آن را قدر بداند.

وی در ادامه با اشاره به توفیقات مجموعه سپاه پاسداران و بسیج خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نشان داده است در خصوص کلیت حفظ نظام جمهوری اسلامی در کشور حرف اول را می زند و نمونه‌های بارز آن در مواردی چون حفظ اقتدار نظام و سرکوب نیروهای داعش به وضوح مشاهده شد‌.

ردائی همچنین با اشاره به مقام شامخ شهدا و خانواده گرانقدر آنها گفت: سردار شوشتری از جمله شهدای والامقام نظام جمهوری اسلامی است که در راستای حفظ و حراست از این نظام تلاش بسیاری کرد و نمونه بارز در کنار مردم بودن و همواره برای خدمت خالصانه به مردم آماده بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار و فداکاری جانبازان، بیان کرد: پاسداران و جانبازان اسوه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که باید همواره ایثار و فداکاری این جان برکفان ارج نهاده شود و مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.

براساس این گزارش  در پایان این مراسم فرماندار شهرستان اشکذر با اهدای شاخه‌گل به سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روز پاسدار را به همه پاسداران شهرستان تبریک گفت.

همچنین در این مراسم از ایثارگر فداکار حاج حسین خسروخاور از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس که براثر موج انفجار از ناحیه صورت دچار صدمه شده و بعد از قریب 40 سال تحمل رنج و سختی حاصل از این آسیب، استوار پای نظام و انقلاب ایستاده‌ است؛ با اهدای لوح و شاخه‌ای گل تجلیل به عمل آمد.​​​​​​​