دیدار فرماندار شهرستان اشکذر با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بیست و پنجم آبان‌ماه با مجید دهقانی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

شهرستان اشکذر پیشانی و آبروی مرکز استان یزد است

ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بیان داشت: انتظار می‌رود با تسریع در تأمین اعتبار موردنیاز پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان موجبات خرسندی و رضایت مردم شریف شهرستان فراهم شود.

فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به نارضایتی ایجاد شده درخصوص طولانی شدن فرآیند تکمیل پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان و نحوه تخصیص اعتبار آن، خاطرنشان کرد: در این خصوص جلب رضایت مردم نیازمند جبران تخصیص اول و تسریع در تخصیص نیمه دوم اعتبار موردنیاز و برآوردشده این پروژه است.

ردائی همچنین در ادامه به دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله بیمارستان حضرت زینب کبری (س)، جاده یزد- خضرآباد، خط لوله آب 500 آزبستی، ایمنی جاده سردار سلیمانی، مسجد ریگ مجومرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد، و افزود: با عنایت به مصوبات سفرهای متعدد مقامات استانی و کشوری به شهرستان اشکذر انتظار می‌رود این پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل گردد.

روح‌الله ردائی در بخش دیگری از سخنان خود قرابت مکانی شهرستان اشکذر به مرکز استان را از جمله چالش‌های این شهرستان دانست و تصریح کرد: اگرچه شهرستان اشکذر پیشانی و آبروی مرکز استان یزد است و وجود امکانات و تجهیزات در این شهرستان، پشتیبانی برای مرکز استان خواهد بود؛ اما مطالبات به حق مردم شهرستان اشکذر نیز شایسته تحقق است.

تکمیل بیمارستان حضرت زینب کبری (س) اولویت اول پروژه‌های بهداشت و درمان استان است

مجید دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه ردیف اعتباری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر حذف نشده است؛ خاطرنشان کرد: برای جبران مقرر شده است نیمی از اعتبار موردنیاز از بودجه جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کسر و به این پروژه اختصاص یابد و نیمه دوم آن نیز از همان محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد.

دهقانی‌زاده همچنین تکمیل بیمارستان حضرت زینب کبری (س) را اولویت اول پروژه‌های بهداشت و درمان استان دانست و افزود: با عنایت به تلاش‌های زیاد خیّر محترم سلامت و پیشرفت فیزیکی خوب بیمارستان مزبور، در راستای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه درمانی تلاش‌خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه به بیان راهکارهایی درخصوص نحوه پیگیری و مکاتبات موردنیاز برای تخصیص اعتبار تکمیل دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان پرداخت.