دیدار فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج با فرماندار اشکذر/ فرماندار اشکذر: همنوایی مردم و مسئولان منشأ خیری برای رخداد اتفاقات خوب در شهرستان اشکذر/ یادگاران دفاع مقدس سرمایه‌های اجتماعی و روایتگر صحیح و دقیق حقایق هستند

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشدار مرکزی اشکذر نیز حضور داشتند، پای حرف فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر نشست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول، همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و همنوایی مردم با مسئولان را منشأ خیری برای رخداد اتفاقات خوب در شهرستان اشکذر دانست.

ردائی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص روایت صحیح و دقیق حقایق و تضمین استمرار موفقیت‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: باید بستری فراهم گردد که از ظرفیت خوب یادگاران دفاع مقدس به عنوان‌ ذخایر امروز نظام و سرمایه‌های بزرگ اجتماعی کشورمان ایران در راستای بیان حقایق و تبیین وقایع اتفاقیه استفاده شود؛ وی افزود: ما مسئولان نیز نباید از رکن مهم جهاد تبیین که از سفارشات أکید حضرت آقا است غافل شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگرچه باید این نشست صمیمی پیش از این برگزار می‌شد؛ اما این اتفاق خوب در هفته دفاع مقدس را مغتنم می‌شماریم و دست کمک و همراهی را به سوی شما نیروهای مردمی بسیج دراز می‌کنیم و انتظار داریم در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توسعه و پیشرفت شهرستان ما را یاری کنید.

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین ضمن بیان نکاتی درخصوص صحبت‌های فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج، به روشنگری درخصوص حوادث اخیر کشور پرداخت.

سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز در این مراسم به بیان حقایقی از دوران هشت‌ ساله دفاع مقدس، اهمیت و ضرورت جهاد تبیین و همچنین نکاتی در باب اتفاقات روز و حوادث اخیر کشور پرداخت.

گفتنی است در این نشست فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر نیز مسائل و مشکلات مربوط به مناطق مختلف شهرستان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، خانواده، جوانان، مذهبی و ... را بیان و نظرات و پیشنهادات خود را در راستای رفع مشکلات بیان شده ارائه کردند.