به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمود آخوندی" فرمانده آموزشگاه آیت‌الله خاتمی (ره) با حضور در فرمانداری شهرستان اشکذر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
"هادی هادی‌نسب" فرماندار اشکذر در این دیدار، امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری‌های غیورمردان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: تلاش‌های آموزشگاه خاتمی در راستای تربیت و آموزش نیروهای ماهر و انقلابی جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
هادی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل شهرستان از جمله وضعیت نامناسب جاده یزد-خضرآباد، افزود: با عنایت به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب آموزشگاه و همچنین با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست؛ باید از سد مشکلات عبور کنیم.
فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش آموزشگاه آیت‌الله خاتمی و نهادهای مدیریتی شهرستان، افزود: در راستای رفع مشکلات و بهبود شرایط و امکانات از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.
گفتنی است چندی پیش نیز با دعوت فرمانده پادگان آیت‌الله خاتمی مبنی بر حضور فرماندار شهرستان اشکذر در مراسم اختتامیه دوره آموزشی سربازان این آموزشگاه، "محمدحسین قانعیان" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن حضور در این مراسم، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این آموزشگاه قرار گرفت.