دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان صدوق با فرماندار این شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان صدوق با سعید عباللهی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار صدوق با اشاره به وظیفه مهم نیروی انتظامی در قبال دشمنان  گفت: نکته مهم و اساسی آن است که امروز دشمنان خارجی و پیاده نظام آنها در داخل در صدد متزلزل کردن بنیان و پایه های اعتقادی مردم خصوصاً جوانان این مرز و بوم هستند. در این راستا مسئولان فرهنگی به خصوص روحانیت آگاه وظیفه ای مضاعف دارند اما هنجار شکنی ها و ایجاد ناامنی معنوی در جامعه که با همراهی اراذل و اوباش انجام می شود وظیفه شناسان نیری انتظامی را متوجه مسئولیت مهم دیگری می کند که بحمدالله در این عرصه یعنی طرح ایجاد امنیت اجتماعی توفیقات قابل تحسینی داشته است.

فرماندار صدوق با اشاره به حس وظیفه شناسی پرسنل نیروی انتظامی گفت:اصولاً  نیروی انتظامی، با خطرپذیری همراه است و در مسیر انجام وظیفه و مأموریت های پلیس، خطرهای زیادی کمین کرده و دشمنان بی شماری سنگر گرفته اند. شبیخون خارجی، تروریست ها، قاچاقچیان و سارقان، هر لحظه ممکن است گریبان گیر  نیروی انتظامی شوند و ردای سرخ شهادت بر قامت استوار این عزیزان بپوشاند.

عبداللهی در ادامه به کاهش 5/14 درصدی آمار جرم و جنایت در سطح شهرستان صدوق اشاره کرد و گفت در مواردی شاهد بودیم که احشام مردم سرقت و به نقاط دور دست برده شده بود اما با تلاش و همت و کار اطلاعاتی نیروی انتظامی موارد سرقتی به مالباختگان برگشت داده شد و این همت و تلاش پرسنل نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار سرهنگ فتوحی فرمانده انتظامی شهرستان صدوق گزارشی از عملکرد این نیرو طی شش ماهه نخست سالجاری ارائه نمود.