دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با فرماندار شهرستان اشکذر/ ردائی: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف مدیریت فرهنگی شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را از اهداف مدیریت فرهنگی شهرستان دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، حجت الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با همراهی معاونین و افزونی رئیس بنیاد شهید شهرستان اشکذر با حضور در دفتر کار روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با وی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار با ارج نهادن به مقام والای خانواده شهدا، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را از اهداف مدیریت فرهنگی شهرستان قلمداد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولین و مدیران ادارات به مناسبت‌های مختلف احوالپرس خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند.

ردائی در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به گلزار شهدای مناطق مختلف شهرستان، تصریح کرد: سعی داریم بناهای گلزار شهدای شهرستان به مرور به گونه‌ای تکمیل شود تا با توجه به پتانسیل‌های موجود به مکانی برای برگزاری محافل فرهنگی و انس با شهدا تبدیل شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این دیدار خواستار توجه بیشتر مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان به خانواده معظم شهدا و بخصوص جامعه ایثارگران شد و گفت: دیدار مسئولین با جامعه ایثارگری در راستای تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایفی است که همه مدیران باید به آن اهتمام داشته باشند.​​​​​​​