به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "دکتر علی محمد عطابخش" مدیر کل بهزیستی استان با حضور در دفتر فرماندار اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار و" حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر دیدار کرد.

 

مدیرکل بهزیستی استان تلاش در خدمت به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و رفع مسائل و مشکلات آنها را رسالت اصلی این سازمان عنوان کرد و گفت: در قبال کسانی که دارای معلولیت هستند مسئولیتی اخلاقی و انسانی متوجه ماست و نباید از آن غافل شویم.

 

دکتر علی محمد عطابخش ضمن تاکید بر خدمت هر چه شایسته تر به جامعه هدف سازمان بهزیستی، اظهار داشت: مشارکت خیرین با بهزیستی و فعالیت تشکل های اجتماعی زحمتکش و پا به کار در این زمینه می تواند در تحقق هدف مورد نظر سازمان که همان دفاع از حقوق معلولین باشد موثر واقع شود.

 

فرماندار اشکذر از فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی و اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

 

هادی هادی نسب خاطر نشان کرد: مراکز روزانه سالمندان حضرت زهرا (س) رستاق، کوثر اشکذر و برکت رضوانشهر، همچنین موسسات سلامت سبز رضوانشهر و سیدالشهدا اشکذر و مرکز جامع توانبخشی معلولین ذهنی دختر بالای 14 سال (امید) از جمله تشکل های فعال در حوزه بهزیستی هستند که اقدامات بسیاری خوبی در جهت توانبخشی مددجویان و معلولین شهرستان انجام می دهند.

 

بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی از جمله احداث مسکن مددجویی خانواده های دارای دو معلول شهرستان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.