دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد با سرپرست فرمانداری اشکذر

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این دیدار به بیان برخی از مشکلات مربوط به حوزه راه شهرستان از جمله جاده‌ یزد- خضرآباد، دوربرگردان‌های جاده ترانزیتی سنتو، دسترسی مناسب جایگاه سوجت حجت‌آباد، دسترسی شهرک فولاد به جاده سنتو و مشکلات عبور و مرور کشاورزان فیروزآباد از جاده سنتو پرداخت و خواستار همکاری بیش‌ازپیش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای مرتفع نمودن این مشکلات شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمد رستگاری" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان اشکذر با "روح‌الله ردائی" دیدار و گفتگو کرد.

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات راهداران درشهرستان اشکذر، بر ضرورت تسریع در بهسازی و تعریض جاده یزد- خضرآباد تأکید کرد و افزود: اگرچه فعالیت‌های عمرانی در این جاده به صورت مستمر درحال اجراست اما انتظار می‌رود با توجه به تدابیر اتخاذ شده در صورت تأمین اعتبار لازم، تعریض پل‌های باقیمانده و همچنین تعریض مابقی این محور عملیاتی شود.

ردائی همچنین با اشاره به جایگاه سوخت درحال احداث در روستای حجت‌آباد، بر ضرورت بررسی و اصلاح مسیر دسترسی این مجموعه به محور مواصلاتی سنتو تأکید کرد.

وی ادامه داد: همچنین دوربرگردان‌های جاده ترانزیتی سنتو در محدوده شهرستان اشکذر وضعیت مطلوبی ندارد و از حیث جانمایی، نیاز به بررسی و اصلاح دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر به ضرورت تأمین راه دسترسی ایمن برای کشاورزان منطقه فیروزآباد نیز اشاره کرد و خواستار همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای مرتفع نمودن این مشکل شد.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این دیدار با بیان فعالیت‌ها و پروژه‌های فعال در شهرستان اشکذر، استفاده بهینه از اعتبارات عمرانی و توجه به نقش مهم و ظرفیت معادن و بخش خصوصی در نگهداری راه‌ها را خواستار شد.