به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر با بیان اینکه در حوزه آموزش بخش فرهنگ و هنر استان فعالیت های قابل توجهی صورت گرفته است، گفت: بدون شک فراهم کردن زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر استان باید به طور ویژه مد نظر مسئولان قرار گیرد.

 

مجید جوادیان زاده خاطر نشان کرد: ظرفیت و پتانسیل شهرستان اشکذر در رشته بازیگری، فیلم سازی، تئاتر و روستاهای دوستدار کتاب ممتاز است و باید بستر مناسب برای فعالیت این رشته ها در شهرستان فراهم شود تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر با تاکید ویژه بر حمایت از انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان در حوزه های مختلف موسسات قرآنی، ادبیات، تئاتر، کانون های مساجد و ...گفت: باید ظرفیت های فرهنگی و هنری در شهرستان اشکذر شناسایی شده و با حمایت و نگاه ویژه مسئولان در راستای ارتقاء فعالیت های آنها گام برداشت.

 

هادی هادی نسب افزود: فضای فعالیت های فرهنگی در شهرستان محدود است و باید زمینه احداث مجتمع بزرگ فرهنگی برای متمرکز نمودن فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر شهرستان در رشته های مختلف فراهم نمود.

 

این مقام مسئول به احداث فرهنگسرای شادوران کلانتریان شهرداری اشکذر به همت خیرین اشاره و ابراز امیدواری کرد با اتمام این فرهنگسرا بخش عمده ای از مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان مرتفع خواهد شد.

 

در پایان این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر از پروژه فرهنگسرای شادروان کلانتریان شهرداری اشکذر بازدید کردند.