دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با فرماندار اشکذر

صبح روز سه‌شنبه 23 خردادماه، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با همراهی کریمی رئیس کمیته امداد شهرستان با حضور در فرمانداری شهرستان اشکذر با روح‌الله ردائی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در این دیدار با اشاره به مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد، گفت: مهمترین مشکل مددجویان موضوع مسکن و سرپناه دائمی است. خانواده‌های نیازمند شناسایی شده‌اند و برای تامین مسکن مددجویان و کمک به نیازمندان به هم‌افزایی ظرفیت‌های مالی و غیرمالی استان و شهرستان نیازمند هستیم.

وی همچنین به عزت نفس بالای یزدی‌ها اشاره کرد و افزود: اگرچه همه نیازمندان، تحت پوشش و حمایت نهادهای حمایتی نیستند اما تلاش شده است با توسعه مراکز نیکوکاری در همه محلات، نیازمندان شناسایی  و مساعدت شوند.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در ادامه این دیدار و گفتگو، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری پیرامون امید به آینده، اظهار داشت: امیدواریم با تداوم شرایط کنونی ایجاد شده در اقتصاد کشور و کاهش تورم، موجبات تقویت امید به آینده، بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: استقرار صنایع در شهرستان اشکذر، اشتغال‌زایی و حل برخی مشکلات اقتصادی را به دنبال داشته است اما باید توجه کرد با افزایش مهاجرین جویای کار، آسیب‌های اجتماعی نیز باید مدیریت شود و مدیریت آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار فرهنگی و همنوایی همه دستگاه‌ها است.

ردائی خاطرنشان کرد: در کنار رویکرد انسان‌دوستانه حمایت یکسان از مدجویان بومی و غیربومی، توجه ویژه به مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی نیز از اهمیت زیادی برخوردار و نیازمند یک عزم همگانی و پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در استقرار صنایع است.

گفتنی است 2500 نفر مددجو و نیازمند تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر است.​​​​​​​